Domů - Statistika - Registrace - Hledat - | Texty | Galerie | Návod | Zachráněné |Astrologické stránky
Astrologické forum / Různé / Oční vada
Autor Zpráva
neo
člen

# Zasláno: 7.5.2010 20:05 
Odpovědět 

Poslední dobou mám problém se zrakem, kdy jedno oko vidí obraz níže a druhé výše a v určitém úhlu dojde k úplnému rozdvojení obrazu.
Kdysi když to bylo celkem v pohodě, byl jsem u lékaře a ten řekl Astigmatizmus a dal brýle, ale moc to nepomohlo.
Dřív mě to tak nevadilo, neboť k rozdvojení docházelo jen v určitém úhlu pohledu, ale teď když se dívám i rovně tak se mi to "rozjede" na dva obrazy.

Jde opět k očaři, ale mám obavu že zase mě bude otravovat s astigmatizmem... .
Zkrátka asi dochází k rozdvojení perspektivy a už mě to docela omezuje.

Máte někdo taky obdobnou zkušenost.

Zajíc MilenaP
člen

# Zasláno: 7.5.2010 23:59 
Odpovědět 

Syn měl taky Astigmatizmus, operovali mu oči 2x a posr..li to. Jednou mu svaly vnější víc přitáhli, pak museli i ty vnitřní a stejně nosí brýle.
Jen co začal jezdit na biorezonanci, tak sjely dioptrie dolů a Astigmatizmus zmizel.

Věra
člen

# Zasláno: 8.5.2010 18:21 
Odpovědět 

R. Dahlke píše ve své knize Nemoc jako symbol asi toto:

Astigmatismus:(abnormální vyklenutí rohovky)

Tělesná rovina: oči (vhled, průhled, zrcadlo duše).

Rovina příznaků: křivý pohled; pokřivený obraz světa (světelné paprsky se nesoustřeďují v jednom bodě, takže nevzniká ostré ohnisko (řeč.:stigma=bod).

Zpracování :mít svévolný, křivý způsob pohledu; svět vědomě vnímat svérázným způsobem; získat široký rozhled, odvrátit se od příliš silné koncentrace.

Splnění : kreativní pozorování světa; individuální vidění světa.

Principiální vztah :
Slunce / Měsíc - Uran.

Tak snad ti to pomůže v přehodnocování, Neo

neo
člen

# Zasláno: 8.5.2010 19:01 
Odpovědět 

Věro

díky, u mě to bude asi souviset s úrazem v dětství, kdy jsem se na zahradě se sehnul k sazenici a přitom jsem si vrazil do oka tyčku.
Naštěstí to "projelo" jen do koutku oka.