Domů - Statistika - Registrace - Hledat - | Texty | Galerie | Návod | Zachráněné |Astrologické stránky
Astrologické forum / Rozbory horoskopů / problémy ve vztazích
. 1 . 2 . 3 . >>
Autor Zpráva
Anny

# Zasláno: 16.6.2008 10:22 
Odpovědět 

Dobrý den, narazila jsem na toto forum a doufám, že mi někdo osvětlí mou situaci. Zajímám se o astrologii, ale pouze jako samouk. Učím se na svém horoskopu i svých blízkých, ale ještě toho moc neumím. Odjakživa mám problémy ve vztazích s muži. Mám málo sebevědomí, neumím moc komunikovat, vztah jsem měla pouze jeden. Zajmalo by mě, jaké postavení planet či aspekty jsou za to přesně zodpovědné a jestli je možné to změnit. Napadlo mě, že třeba ta moje Venuše v Kozorohu znamená lásku až v pozdějším věku. Ale moje venuše nemá moc příznivé aspekty. Navíc je vládcem 7.domu spolu s Merkurem, který také není moc příznivě aspektovaný. Moje datum 12.2.1974, 01:50, Klatovy

virgo63
člen

# Zasláno: 16.6.2008 12:20 
Odpovědět 

Anny
Já jsem zase samouk v numerologii...

Když koukám na Tvoji mřížku, tak je tam vidět, že máš v komunikaci trochu problémy. Též životní číslo 8 někdy klade v životě různé překážky. Ale vidím tam taky pěknou intuici, manuální zručnost, energii do života, sílu ony překážky překonávat, jen správně všechno zacílit a bude dobře.
V každém vztahu je komunikace nutná a já si myslím, že nakonec objevíš správný způsob, jak si porozumět s partnerem. Možná zbytečně chráníš své nitro, aby Tě někdo nezranil? Pak ale působíš pro partnery nejasně, nečitelně. Toužíš určitě po harmonické rodině a domově, ale možná jsi příliš náročná při výběru partnera? Možná jsi také náladová a to některé muže odradí? Je dobré si na počátku vztahu moc od toho neslibovat, netlačit na pilu, nech to hezky rozvinout a uvidíš. Neber vztahy silově. Nauč se spolupracovat, využívej naplno intuici.
Letos jsi v osobním roce 6 a ten seznámení a nějaké té romantice přeje. Ať to vyjde!

Ostatní Ti ještě jistě více napoví přes astrologii.

Vanda